23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

Cały tekst <<--

"To nie są małe witryny. Tylko na Facebooku mają 988 tysięcy fanów. Jeśli weźmiemy pod uwagę liczbę grup na FB, w których linkowane są ich teksty, to liczba polskich użytkowników FB (ostrożnie szacowana) mających stały kontakt z prorosyjską propagandą wzrośnie do ok. 2,5 mln osób. Zaś liczba wejść na te witryny tylko w sierpniu wyniosła… 53,6 miliona

Rosyjska propaganda sączona jest do głów Polaków w znacznie szerszym zakresie niż dotychczas sądzono. Dociera nie przez oficjalne kanały sterowane przez Rosjan, które w Polsce nie cieszą się popularnością, lecz przez polskojęzyczne portale informacyjne.

Rozpowszechniają one w Polsce „newsy” ze Sputnika Polska, Russia Today (dziś występuje pod logiem: RT) oraz z pro-kremlowskiego portalu Voice of Europe. Podawane z pro-kremlowskich źródeł informacje dotyczą przede wszystkim wydarzeń z zagranicy. Widać, w jak ogromnym zakresie prorosyjska propaganda usiłuje kształtować Polakom obraz współczesnego świata."

"Oto lista portali, na których znalazłam newsy ze Sputnika, RT czy VoE (alfabetycznie):

alternews.pl,
alexjones.pl,
dziennik-polityczny.com,
hnews.pl,
koniec-swiata.org,
magnapolonia.org,
narodowcy.net,
nczas.com,
ndie.pl,
neon24.pl,
newsweb.pl,
parezja.pl,
pikio.pl,
prostozmostu24.pl,
prawdaobiektywna.pl,
reporters.pl,
sioe.pl,
wmeritum.pl,
wolnosc24.pl,
wolna-polska.pl,
wprawo.pl,
wsensie.pl,
zmianynaziemi.pl."

Cały tekst <<--

Re: 23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

Re: 23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

da®®io
to sa tematy ktore rozsiewają na Atlantydzie - loth, illum, drapak, aby i aż dziw, że Serenity dała im się w to wciągnąć

Re: 23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

to sa tematy ktore rozsiewają na Atlantydzie - loth, illum, drapak, aby i aż dziw, że Serenity dała im się w to wciągnąć
Pytanie tylko, czy robią to świadomie i wiedzą, w czym uczestniczą, powielając takie newsy ze "Sputnika", czy po prostu dali się opętać tej propagandzie :)

PS. Dzięki za link.

Re: 23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

da®®io
już aby ten wątek widziała bo na Atlantydzie zaczyna prowokować i judzić w tym temacie

Re: 23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

już aby ten wątek widziała bo na Atlantydzie zaczyna prowokować i judzić w tym temacie
A jakim fachowym, agenturalnym słownictwem się posługuje Zdegustowana w swoim wątku: "śpioch" itp. O tych "śpiochach" to ja kiedyś czytałem w książce "Dzieci Arbatau" Rybakowa...

Re: 23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

da®®io
troche jej tak pomieszałem szyki - az musial tam się włączyc inny troll - podejrzewam ze to drapak

Re: 23 witryny, które szerzą rosyjską propagandę?

da®®io
wątek aby został zatopiony-loth go skasował
12