A gdzie życzenia na Dzień Kobiet?

uczuciowa terrorystka
Marcin? dla wszystkich oczywiscie
U nas w pracy mezczyzni dzisiaj chodzili caly dzien z czekoladkami i kawusia :)
A tu noc się zbliza i nawet zyczen, ech gdzie te chłopy jak śpiewała słynna Danuta Rinn

Re: A gdzie życzenia na Dzień Kobiet?

Hej dziewczyny,WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! ;D

Przerasta mnie ten internet, i nie jestem w stanie wszędzie złożyć życzeń. Dlatego złożyłem tylko na czacie. Ciągle walczę z czasem i nawet nie mam czasu żeby odpisywać na tym forum. Ciężkie jest życie "rodzynka", Przydałby się tutaj jeszcze jakiś facet który by Was zabawiał ;P

Kwiaty dla Was :)