A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

"Aneta Wadowska & DJ Apgar - Protest Song (Ogólnopolski Strajk Kobiet) "Załatwimy was miłością""

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Jest pewien kompromis! Będzie pokój po porodzie zdeformowanego, martwego płodu. Pokój gdzie Kobieta będzie się mogła wypłakać.
Takie coś mogą wymysleć tylko zwyrodnialcy!

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

MaryLou
Słow brak na pokój płaczu..Instytucjonalna////To juz sciana płaczu ..

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
"HIPIS (Łydka Grubasa) – MASZ WYBÓR (Oficjalny teledysk) (2021)"