A może rozpalimy ognisko???

Przylażczka
https://youtu.be/NHCgJIL2DXg

Proszę o trochę ciepła:)
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: A może rozpalimy ognisko???

Sputnik
A wiesz, że buziaka dostałem od Kasi 🥰 Taki słodziak jestem 🤗

Re: A może rozpalimy ognisko???

Przylażczka
Gratuluję:) Życzę Ci więcej Kasinych buziaków:)
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: A może rozpalimy ognisko???

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: A może rozpalimy ognisko???

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Mozna sie pokołysac przy kołysance do słow pani Osieckiej...Raz Dwa Trzy https://www.youtube.com/watch?v=GrFXPnebXhE

Re: A może rozpalimy ognisko???

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Gorąco mu sie zrobiło...:)

Re: A może rozpalimy ognisko???

Re: A może rozpalimy ognisko???

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Zmarzłem od tego zimowego klimatu :)

Re: A może rozpalimy ognisko???

Sputnik
Hmm... 🤔. Głębokie jak przekop mierzei 😎

Re: A może rozpalimy ognisko???

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Mam pociąg 8:50 do Góry Kalwarii - Zawsze coś 😴
https://youtu.be/J_sBj3CS1BE
12