A tak w Gruzji śpiewamy na imieninach ( Salome Tetiashvili, Beso Rostiashvili ):

A tak w Gruzji śpiewamy na imieninach ( Salome Tetiashvili, Beso Rostiashvili ):

(Jakością nagrania się nie zrażaj, posłuchaj do końca, urzekające).

Potrafisz tak wspaniale śpiewać u cioci na imieninach? I czy jesteś tak piękna jak dziewczyny z tego filmiku? Swoje prawdziwe fotki oraz własne nagrania piosenek imieninowych możesz wrzucić w tym wątku. Z najładniejszą i najpiękniej śpiewającą umówię się na kawę. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone  po zamieszczeniu 10 tysięcy unikalnych komentarzy. Komentarz konkursowy powinien zawierać fotkę  lub filmik + oryginalne nagranie śpiewu.

Re: A tak w Gruzji śpiewamy na imieninach:

Salome Tetiashvili - You Know I'm No Good

Sul zevit zevit , magla da magla / სულ ზევით ზევით , მაღლა და მაღლა / mxolod qartuli

Sul zevit zevit , magla da magla / სულ ზევით ზევით , მაღლა და მაღლა / mxolod qartuli