A teraz tak...

Re: A teraz tak...

MaryLou
Zapomniales dodac o patriotach ,że ich chata z kraja.Oby nasza wieś dostatnia,oby nasza wies spokojna. Reszta niewazna. A o reszte wszak sie "rozchodzi". Ja mysle,ze to oklamywanie siebie. Tez maja troski,lecz...Ja??? Nieeee....to inni winni...///Boże,jakie to "polskie"..:)

Re: A teraz tak...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Jak obserwuję to 95% ma to wszystko w paważaniu. Zacznie to wszystkich dotyczyć a wtedy będzie za późno. Zobacz sobie forum rozbitków. Patrioci. Wielcy Patrioci. Ich tylko interesuje by kiche zapchać i lodówka pełna. Nic więcej. Oby im nie zabrakło. Będzie Korea płn bo do tego wszystko zmierza to co będzie... Do modlitwy.
Nie moge zrozumiec ich patriotyzmu. Wyklinaja komuchow, bolszewikow, lewakow a popieraja konfederacje i partyjki narodowcow sterowane i finansowane z kremla.

Re: A teraz tak...

Sputnik
Mam prośbę do Ciebie. Nie pisz tam. Niech sami utoną w swym brunatny szambie. Dajesz im pożywkę. Rób co uważasz za stosowne i masz moje poparcie ale ich nie przekonasz żadnymi argumentami. ROZBITKI to doskonała nazwa ich błądzenia. Pozdrawiam serdecznie ✌️

Re: A teraz tak...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Tez prosba jak u Sputnika.
A co Cie tam bede prosic. Lubisz tam bywac. To twoj swiat;)///
Jak nie,jak tak:)
12