A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

dziewczyna w perłowej sukience
Przechwalasz się. Ciągnie cię do złych lasek. Tu zostały dobre.

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

Wspomnienie

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

dziewczyna w perłowej sukience
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Studio Accanus - "Krąg życia" (Król Lew).  Teraz to się kręci.

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

dziewczyna w perłowej sukience
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Mam coś Serenity-
The Voice of Poland - Magdalena Tul kontra Magda Wasylik "Oly girl" (in the Word).
Ring - mistrzostwo.

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
On ma nadzieję, że upoluje go jakaś czarownica.
Upolowanie przez czarownicę, to chyba jedna z przyjemniejszych przygód, jakie czyhają na Kapitana w krainie czarów (?) :)
,-2