A wiecie, ze kuk Wojtek chcial mnie zjesc >:D

A wiecie, ze kuk Wojtek chcial mnie zjesc >:D

kapitanwojtek
"A może by cię wykorzystać i złożyć ofiarę >;D I tak wyglądasz na ofiarę losu więc hmm dlaczego nie. Po latach nareszcie się do czegoś przydasz. >;D Zamawiam sobie nerki i skórę z pleców i żebra zrobię sobie tam-tam  szamański :) Lothar"
Jednak ten Wojtek ma cos z hanowerczyka >:D Pewnikiem pisywali na tym samym forum "dla smakoszy" >:D

Ja nawet jak bylem u amazonskich Indian i za pomoc Szamanowi w obsludze tableta zostalem zaproszony na wesele to staralem sie jednak ludziny unikac.
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: A wiecie, ze kuk Wojtek chcial mnie zjesc >:D

Taka piosenka mi się przypomniała w temacie:

"Miasto Hanower, dwudzieste lata
Wojna skończona dała Niemcom w kość
Gdzieś przy ulicy Fleischestrasse
Mieszka Fritz Harmann, ceniony masarz...

Czy to zdarzyło się naprawdę
Pytasz mnie od rana..."

Pozdrawiam ;)

Re: A wiecie, ze kuk Wojtek chcial mnie zjesc >:D

kapitanwojtek
Dziekuje, ale to raczej deser dla tego czarnego ze skrzydlami >;)
[...]

dziewczyna z perłami
mleczyk jest jego żeńską częścią, albo męską.
Video "Ktoś nowy"