A wiecie, ze...

Kpt.Wojtek
Krotko po tym jak Sylwia nominowala nowych moderatorow zniknal regulamin forum?  O czym to swiadczy?
Zniknal tez dzial polityczny i wszystkie fejki Lotiego & co. laduja na pierwszej stronie.

Re: A wiecie, ze...

da®®io
ja o braku regulaminu Atlantydy pisałem tam wielokrotnie - pytałem się na jakiej zasadzie mają czelnośc kogokolwiek kasować i przesladować - w razie jakichs korowodów prawnych brak regulaminu forum może przyspozyć Administracji ogromne kłopoty

Re: A wiecie, ze...

tak sądzę
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
To świadczy o tym że pozbyli się awanturników i hejterów więc regulamin jest niepotrzebny.

Re: A wiecie, ze...

da®®io
to nie oni sie pozbyli oponenentow mowiacych co im sie tam nie podoba tylko ten zafajdany test robota do tego się przyczynia ze nie chce mi się tam pisac- a forum powinno miec regulamin nawet jesli to prywatny folwark to i tak podlega przepisom

Re: A wiecie, ze...

informatyk
Dobra wiadomość jest taka, że mogę ci powiedzieć jak wyłączyć tego robota.
Zła wiadomość jest taka, że udzielenie ci takiej informacji jest usługą, a ja pobieram opłatę w wysokości 300 zł. za każdą rozpoczętą godzinę pracy.
Przepisy zabraniają mi pracować nieodpłatnie, a poza tym i tak musiałbym odprowadzić VAT, wiec jak się zdecydujesz, żebym udzielił ci odpłatnej porady, to daj znać.

Re: A wiecie, ze...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tak sądzę
tak sądzę napisał/a
To świadczy o tym że pozbyli się awanturników i hejterów więc regulamin jest niepotrzebny.
Sami modzi to robia, pewnie dlatego >:))))))))))))))))

Re: A wiecie, ze...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Zamiast regulaminu wprowadzili taka pro-pisowska forme dialogu u suwerenem:

"ADMINISTRACYJNIE › Tylko dla Moderacji
Tylko uprawnieni użytkownicy
Tylko zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do tej części. Mozesz skorzystać z poniższego formularza, aby wysłać prośbę do administracji. "

Adres: Berdyczow.

Re: A wiecie, ze...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
kapitano, a co oni tam pitolą na tym tajnym wątku dla zarejestrowanych-widze ze tam plotkują ze sobą Serenity, loth, i illum - pewnie namawiaja się na opornych
12