APEL!

Sputnik

Już zauważyłem, że małe móżdżki dzielą się informacjami! :/

Re: APEL!

Ciekawe co na to autor kanału „Audyt obywatelski„ na YouTube?
Autor tego kanału od dawna filmuje obiekty wojskowe w Polsce, a filmiki publikuje na YouTube...

Re: APEL!

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
A co tu filmowac, budowe muru na granicy? Juz dawno Antoni Macierenko przygotowal Putinowi inwazje na Polske.
Zalatwil wywiad, armie, przetargi na sprzet, zbrojeniowke i pozbyl sie dobrych generalow zastepujac ich misiewiczami.

Jego ikona juz pewnie wisi w gabinecie Putina obok Lukaszenki:)

Re: APEL!

Sputnik
Pełna zgoda