Achoj Czarny Aniele!

kapitanwojtek
Znasz-li ten kraj, gdzie kije bejsbolowe i maczety sprzedaja sie rownie dobrze jak dewocjonalia? Tylko pilki i rekawice lapaczy wcale nie ida, a dzungli i trzciny cukrowej do wycinania brak >:D
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Achoj Czarny Aniele!

"Patriotyczne" kije bejsbolowe (WWW.FENIXCORPORATION.PL)

"Prowadzimy dochodzenie w sprawie naruszenia praw autorskich przez producenta kijów bejsbolowych z wizerunkiem Małego Powstańca - poinformowała w czwartek rzeczniczka szczecińskiej prokuratury"

Re: Achoj Czarny Aniele!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek

Re: Achoj Czarny Aniele!

Z Wojtka wyszła prawdziwa Magia

Re: Achoj Czarny Aniele!

kapitanwojtek
Dokladnie tak Szuwar! Gdyby policzyc u nas osoby "spacerujace" po osiedlach w dresach to bysmy byli zaraz za Kitajcami w rankingu ilosci sportowcow >;)  Nie zapominaj Szuwar, ze jestem rowniez wizjonerem i takie statystyki zobaczysz wiosna w TVP info >;)