Adam czy Wojtek? /Bracia Kaczmarek/

Re: Adam czy Wojtek?

Lwiczka9
Tez mi sie podobają:) O głosach nie wspomne..No i to rozrzewnienie bo mamuski z nas:)))

Re: Adam czy Wojtek?

Wenus
Kiedy ja tylko o głosach mówię ;) Ale masz rację, patrzymy i słuchamy z perspektywy mamuśki ;)

Re: Adam czy Wojtek?

Jeden i drugi ma świetny głos, jak dla mnie, to oboje wymiatają.

A tak, przy okazji wrzucę filmik, na którym Ormianka pięknie śpiewa w opuszczonej świątyni w Turcji, aż mnie dreszcze przechodzą.

"Wydarzenie miało miejsce w opuszczonej katedrze znajdującej się we wschodniej części Turcji. Ormianka Nelly Gasparyan zaśpiewała „Panie zmiłuj się nad nami”. Katedra jest opuszczona, gdyż w 2010 roku władze Turcji zabroniły odprawiania tam chrześcijańskich nabożeństw."

Re: Adam czy Wojtek?

Kpt.Wojtek
Glos piekny, ale akustyka - powalajaca!

Re: Adam czy Wojtek?

Fakt, robi wrażenie głosem ale i urodą.

Re: Adam czy Wojtek?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Podobna jak przy remoncie ;)