Ale czarodziejskie miejsce:)

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

serenity. napisał/a
Chcialam jeszcze wstawic cos, co chetnie uwidocznilabym na obrazie, ale cosik nie wchodzi (za ciezki chyba?)
Fotografia przedstawia drzewo, z wysunietymi z ziemi korzeniami. Wokol te korzenie wija sie i wyglada to tak, jakby kazdy podazal inna droga...
Dla kontrastu wstawiam cos innego;)
Z pozdrowieniami;)

Ups.., tez sie nie da;) Zatem musi byc woda;D
Cześć Sylwia, być może jest jakiś limit co do wagi obrazka, i zbyt "ciężkie" nie ładują się. Przy dodawaniu dużych obrazków, typu "tapeta na pulpit", itp. warto zaznaczyć mniejszy rozmiar obrazka (500x500px) lub (750X750px). Opcję trzeba zaznaczyć jeszcze przed nadciśnieniem na Przeglądaj.

Poniżej przykład obrazka zmniejszonego do   Big Sise (750x750px)

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Drzewo bardzo czarodziejskie. Takie drzewo, pewnie nie jedno już widziało, i wiele mogłoby opowiedzieć ;)

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Piękne są takie drzewa. Kojarzą mi się z jakimś baśniowym, starym, magicznym lasem.
Świetne są też miniaturki drzew bonsai <-

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Wspomnienie

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

To trochę podobnie jak u mnie. Mój adres zamieszkania to: www.onet.pl

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Zostawiam ku pamięci bo podoba mi się to zestawienie awatarów ;)

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Honey napisał/a
Zostawiam ku pamięci bo podoba mi się to zestawienie awatarów ;)

Wyglądają jak prawdziwi Marsjanie ;)

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
1234