Ale wtopa i muka... WSTYD!

Sputnik
Siedzę właśnie sobie na kanapie zły sam na siebie...

Wyszedłem tylko po fajki ale gapa jestem i zapomniałem ognia...

Wstyd się przyznać prócz nałogu...

Idę sobie spokojnie i widzę palących szluga osobników i standardowy tekst - Dzień dobry panowie, poproszę o ogień.

I tu jest clue sytuacji.

To były dwie Dziewczyny ostrzyżone na rekruta.

Myślałem, że zapadnę się pod ziemię!

Wytłumaczyłem sytuację w sposób następujący...

Sorry, jestem po użyciu... 🥳

Palę się ze wstydu ale miałbym sublokatorki, hihi 😎

ŻART!

Re: Ale wtopa i muka... WSTYD!

Sputnik
Podobny worek pokutny mam ze śpiwora w dwa kolory w zależności na którą stronę się wywróci...