Ana?

Dlaczego się już wykasowałaś? Co Tobie znowu?

A.

Re: Ana?

A.
Nic, wszystko ok.Tylko się wiecznie kłócicie i przegadujecie. I tam i tu. Smutne to i chyba nie chcę w tym uczestniczyć.

Re: Ana?

Moc jest we mnie silna,jestem silna mocą
Jeśli nie chcesz uczestniczyć tak naprawdę to nie rób tego nawet zza krzaka. Pojawiasz się i znikasz i tu i tam i badasz reakcje chcąc sprawdzić czy będą za Tobą lamenty i ubolewania.
Do poczucia własnej wartości nie jest potrzebna opinia ludzka ani żadne zewnętrzne okoliczności.
A.

Re: Ana?

A.
A skąd taka myśl o jakichkolwiek ubolewaniach? Chcę to odchodzę, zechcę to przychodzę :)
 Komuś bardzo moja osoba przeszkadza? Jeśli zechcę to będę pisać w jakiejkolwiek formie,  którą to ja uznam za stosowne, zapewniam że nie jest to wulgaryzm czy uprzykrzanie komuś życia a moje  luźne dywagacje, czy zdanie.
Nie masz prawa narzucać mi jakichś twoich wyimaginowanych podejść do życia. Śmieszna/y jesteś :)))

Re: Ana?

Kawusia
Masz rację żaden regulamin forum nie zakazuje znikania.Tyle że jako nie zalogowane nie mamy takich możliwości ,ale to można przeżyć.Ja też nie mam czasu tu bywać ostatnio ,bo mam wiele zajęć.Natomiast jak piszę używam swojego nicka ,jak chcesz możesz tak samo ,to przynajmniej będziesz rozpoznawalna,pozdrawiam.
A.

Re: Ana?

A.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Moc jest we mnie silna,jestem silna mocą
I jeszcze do tej MOCY :) Moc to tylko narzędzie, które każdy ma pod ręką i może sięgać po nie w każdej sytuacji, a zwłaszcza w sytuacji gdy życie daje popalić lub stawia nas pod ścianą.I ty ją obecnie stosujesz. Ja nie potrzebuję żadnych narzędzi i posiłkowania się żadną mocą. Wystarczy być "dobrą sobą" i to załatwia wszystko. Niestety tobie tego brakuje i kulejesz, dlatego szukasz narzędzi do poprawy siebie :))) Zostań Kropla ze swoją MOCĄ:)

Re: Ana?

Moc jest we mnie silna,jestem silna mocą
Jestem silna mocą bo muszę cię znosić słoneczko :) i to jest moja najlepsza wersja mnie w stosunku do ciebie.
Buziaki

Re: Ana?

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez A.
Ana, uśmiałam się z twojej mocy... Dzisiaj to już trzecia osoba ubawiła mnie do łez...
12