Anita Lipnicka – „Słynny Niebieski Prochowiec” (warto posłuchać, świetne wykonanie)

Anita Lipnicka – „Słynny Niebieski Prochowiec” (warto posłuchać, świetne wykonanie)

Re: Anita Lipnicka – „Słynny Niebieski Prochowiec” (warto posłuchać, świetne wykonanie)

wróżka Indygo
Było warto posłuchać. Również polecam.
W zbiorze interpretacji Cohena znalazłam  wykonanie "Słynny niebieski płaszcz" Michała Łanuszki, w którym my tu kochamy się jak nastolatki.

Re: Anita Lipnicka – „Słynny Niebieski Prochowiec” (warto posłuchać, świetne wykonanie)

wróżka Indygo napisał/a
Było warto posłuchać. Również polecam.
W zbiorze interpretacji Cohena znalazłam  wykonanie "Słynny niebieski płaszcz" Michała Łanuszki, w którym my tu kochamy się jak nastolatki.
Cześć Wróżko Indygo — cieszę się, że podobało Ci się wykonanie Anity Lipnickiej. A wykonanie pana Michała Łanuszki też jest bardzo dobre. Pozdrawiam i przepraszam, że opisuję po tak długim czasie, ale jakoś nie mogę pozbierać się z czasem...

Re: Anita Lipnicka – „Słynny Niebieski Prochowiec” (warto posłuchać, świetne wykonanie)

Indygo
Jak to mówi mój przyjaciel "Jak ktoś kocha, to nie poczeka". Pozdrowionka.

Re: Anita Lipnicka – „Słynny Niebieski Prochowiec” (warto posłuchać, świetne wykonanie)

Indygo napisał/a
Jak to mówi mój przyjaciel "Jak ktoś kocha, to nie poczeka". Pozdrowionka.
Hej Wróżko :)

Twój przyjaciel ma pewnie też racje, ponieważ w życiu różnie bywa i życie często jest skomplikowane :)

Również Pozdrawiam i dziękuję ze wsparcie (jakiś czas temu na Atlantydzie czytałem Twoją rozmowę z Lotharem). Napisałaś mu w tej rozmowie, że powinien dziękować wszystkim dziewczynom na forum za wsparcie, jakie otrzymuje codziennie.
Pomyślałem sobie wtedy, że ja również powinienem podziękować, ponieważ takiego wsparcia otrzymałem bardzo wiele (w tym bardzo wiele od Ciebie), więc dziękuję. Pozostałym dziewczynom również dziękuję, jesteście super! :)