Aronia - co można z tym zrobić?

Re: Aronia - co można z tym zrobić?

Kpt.Wojtek
Bedzie swietnie. Mnie brakuje papierowek  i koszteli, przesmaczne, ginace  odmiany.

Re: Aronia - co można z tym zrobić?

Wenus
Na razie gotuję dżem jabłkowo-śliwkowo-brzoskwiniowo- aroniowy. Za kosztelą też tęsknię, i za malinówką.

Re: Aronia - co można z tym zrobić?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
 Kosztele pamiętam z dzieciństwa a papierówki  mam w ogrodzie...wszystkich sąsiadów obdzielam. :)

Re: Aronia - co można z tym zrobić?

Wenus
Ja do pracy wynoszę i schodzą lepiej jak brzoskwinie (też z własnego ogródka).

Re: Aronia - co można z tym zrobić?

tifani
Bo są przepyszne … i ten zapach. ;)

Re: Aronia - co można z tym zrobić?

Wenus
Przerobiłam dzisiaj na dżemy 5litrowe wiaderko aronii dokładając śliwki, brzoskwinie i jabłka, i sporo cukru bo kwaśna jakaś ta aronia... Ale co się upociłam przy tych garach to tylko ja wiem. Teraz, po zimnym prysznicu, leżę i dogorywam ;)
12