Atlantyda zatonęła?

Wenus
Ktoś wie co się stało? Kilka razy próbowałam wejść na forum i nie daje rady. To jakaś kolejna awaria czy nabble wyłącza kolejno fora?

Re: Atlantyda zatonęła?

michalina
Ten post był aktualizowany .
Wenus napisał/a
Ktoś wie co się stało? Kilka razy próbowałam wejść na forum i nie daje rady. To jakaś kolejna awaria czy nabble wyłącza kolejno fora?
Hej Wenus:))
Nie zatonęła:))
W razie czego skontaktuj się z Serenity lub Wojkiem:)
Przy przy okazji pozdrawiam wszystkich bywalców tego forum:))

Re: Atlantyda zatonęła?

Wenus
Cześć Michalino :) W takim razie to coś u mnie na łączach, bo wyskakuje mi error czy jakoś tak. Pozdrów ode mnie wszystkich :)

Re: Atlantyda zatonęła?

michalina
Wenus,zajrzyj na maila,tam masz namiary ,pozdrawiam:))

Re: Atlantyda zatonęła?

Wenus
Dzięki, zajrzałam.... I strasznie mi głupio bo tam wiadomości na co najmniej godzinę czytania... Przepraszam tych, co napisali wiadomości prywatne a ja nie odpisywałam... Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że miesiącami tam nie zaglądałam.

Re: Atlantyda zatonęła?

Wenus napisał/a
Ktoś wie co się stało? Kilka razy próbowałam wejść na forum i nie daje rady. To jakaś kolejna awaria czy nabble wyłącza kolejno fora?
michalina napisał/a
Hej Wenus:))
Nie zatonęła:))
W razie czego skontaktuj się z Serenity lub Wojkiem:)
Przy przy okazji pozdrawiam wszystkich bywalców tego forum:))
"Nowa Atlantyda” zatonęła, tutaj jest dowód:

W przyrodzie jednak nic nie ginie i z oceanu wyłoniły się dwie nowe Atlantydy, które przyjęły do siebie ancymonów tzn. rozbitków...

Znam drogę do nowych wysp — wiedzie przez wzburzone morza i oceany Internetu. Obserwuję ich przez lunetę. Mógłbym podać współrzędne i lokalizację, ale czy to jest bezpieczne? Jak zareagują tubylcy nowych wysp? Czy im to się spodoba? Robić im reklamę? Może tego nie chcą? No nie wiem...

PS. Dziękuję za pozdrowienia i również pozdrawiam - Michalinę, Wenus i pozostałych wspaniałych żeglarzy, którzy od czasu do czasu tutaj dryfują. Ahoj!