Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Hej, na forach Nabble pojawiła się jakaś globalna awaria i nie da się pisać bez logowania. Z tego, co zauważyłem, to błąd występuje na wszystkich forach Nabble. Więc osoby, które się nie logują, muszą uzbroić się w anielską cierpliwość.

Pozdrawiam, przepraszam (w imieniu Nabble) i życzę miłego dnia :)

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Dobra, już wszystko wiem.
Niestety to nie jest awaria, tylko świadoma decyzja Nabble o zaprzestaniu udostępniania wpisów anonimowych na wszystkich ich forach.

Informacja z  forum pomocy Nabble <<--

Czyli nie można już pisać bez logowania (trzeba się zarejestrować, żeby tworzyć posty i komentarze).

Rejestracja na forum zajmuje dosłownie kilka chwil i nie wymaga podawania czułych danych osobowych. Podczas rejestracji wystarczy wpisać adres E-mail, wymyślić sobie hasło, nick i to wszystko. Do rejestracji na forum najlepiej używać skrzynek mailowych Gmail.

Moje pytanie do działu obsługi <<--

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Jeśli chcesz zostawić wiadomość bez logowania, to możesz to zrobić na mini-czacie (link poniżej):

Archiwum czatu  <<- (sprawdź, co kryją alkowy i niebezpieczne zakamarki czatu).

Bezpośredni link do czatu <<- (otwiera czat w nowym oknie; to lepsza opcja, jeśli piszesz z telefonu).

Archiwum Shoutbox'a  <<--

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

da®®io
faktycznie - sprawdziłem - nie można pisać z " anonima " - a więc forum jeszcze bardziej " zgaśnie " skoro uniemożliwiono pisanie jako gość

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

faktycznie - sprawdziłem - nie można pisać z " anonima " - a więc forum jeszcze bardziej " zgaśnie " skoro uniemożliwiono pisanie jako gość
Cześć Darrio,

zgadza się — forum zgaśnie jeszcze bardziej, ale nic na to nie poradzę, to już decyzja Nabble.

Wybierając Nabble X lat temu, kierowałem się między innymi tym, żeby forum było dostępne dla nielogowanych użytkowników — podobnie jak na Onecie.

Jak widać — cały misterny plan legł w gruzach...

Niestety to jeszcze nie wszystko.
Z tego, co napisał właściciel Nabble — cała platforma nie przynosi im już zysków i nie będzie rozwijana.

Prawdopodobnie w ciągu kilku najbliższych miesięcy (a może nawet prędzej) większość forów Nabble zostanie usunięta przez właściciela.

http://support.nabble.com/The-Future-of-Nabble-td7605923.html

Dlatego, jeśli macie na Multi forum jakieś cenne zasoby / posty — na które poświęciliście swój czas — to warto je sobie zapisać / skopiować na dysk — ponieważ przyszłość Nabble jest bardzo niepewna.
W razie jakiś pilnych spraw —  zostawiam też maila do siebie: minichat@spoko.pl

Wprawdzie właściciel Nabble zdeklarował się, że zostawi sobie jeden serwer (na którym ma swoje forum) — i chętnych może przyjąć na niego. Widzę, że Sylwia już poprosiła o przygarnięcie Nowej Atlantydy: http://support.nabble.com/The-Future-of-Nabble-td7605923.html

Natomiast ja zastanawiam się — czy w takiej sytuacji (gdy logowani nie mogą już pisać) jest sens kontynuować dalszą przygodę z Nabble). Może to dobry moment na zakończenie Multi forum?

Napiszcie, co o tym myślicie i jaki macie pomysły. Pozdrawiam wszystkich użytkowników Multi forum.

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Marcin, poszedłem za Twą radą i przekopiowałem sobie kilka moich ważnych dla mnie tematów - najpierw nie wiedziałem jak to zrobić ze smartfona, ale potem przeniosłem kartę z netem do kompa i mi się udała archiwizacja 10 watków na dysku komp. - tylko, ze jest problem bo mam dostęp tylko do pierwszych stron z pozycji kompa, a gdy klikam na kolejne strony to już wymagany jest dostęp do netu - czyzby z każdą stroną wątku mam tak postępować? plik który udało mi się wygenerować na kompie ma rozszerzenie - dokument html otwierany za pomocą internet explorer

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

da®®io
Marcin, mam problem z moją aplikacją pocztową bo nie moge sie do niej dostać - obawiam się problemow z logowaniem sie do multi gdy utworze nowe konto pod inny adres@ - czytuje " sputnika " na czacie, ale nie mam impulsu zeby tam sie pojawić - nie mam weny,  trace chec do aktywnosci, chyba nieuchronnie to wszystko rozpływa się w bezkresnym netu oceanie - hej

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

MaryLou
Darek,nie poddawaj sie! Twe wątki sa super! A kto o sporcie i piłce pogada?:( Fakt,ze Net to juz nie to....Ale....Pozdrawiam serdecznie w Dniu Chłopaka! PS. Na czacie pisz co tam Ci w duszy gra,ot tak sobie tam "pytlujemy"...
12