Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Jola
Lwiczka9 napisał/a
Wy to macie z tymi nickami....b
Blood Moon na Atl.sie udziela..Myslalam,ze to niebieski ksiezyc=szuwarek (mial taka kiedys facjate niebieska:))))a to...Krolowa Lodu...no,nie,ja z wami nie wytrzymam:))))Ide poczytac i w ramiona Morfeusza...Chociaz i  on tez bywa roznie nazywany:)))

Blood, to jest krew :), Bloody Mood - Krwawy  Księżyc czy jakoś tak :)

Odnośnie Ana, jako Anastazja, to raczej na pewno Anula nią nie jest, chyba, że i Nastka się tu bawi za zgodą Any przybierając różne nicki, w to bardziej uwierzę :), Nastka może bywała chamska, ale to inteligentna bestia, poza tym mi jednak bardziej faceta Nastek przypominała :)
Z kolei Walkiria (niby Blood Moon) w odpowiedzi do mnie zupełnie stylem Any odpisała, i wchodząc na form wieczorem jako Blood Moon, pierwsze jej wpisy pochlebne Anie, być może się tak bawią, to możliwe :), a sama Walkiria mi Wiki przypomina, ale tą drugą, która się z Brunetką nie lubiła, ta pierwsza to zupełnie inna osoba :), takie ich ulubione zabawy w przebieranki, a potem "żałością" pluje, gdy się jedną czy drugą na przebierankach przyłapie :)))
http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/Ilum-szuwar-si-na-tobie-m-ci-td58894.html#a59112

Kolorowych Lwiczko, pofolgowałam sobie dziś na forum zbytnio zamiast np. na basen :), ...czas odpocząć, ale jeszcze zerknę w wątek R., może nowy rozdział się pojawił :))

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
O,tak,slusznie..z tym krwaawym ksiezycem..wow,porazka:( tak to jest z przebierancami,niech sie ..im dzieje:)))) Nic nie poradzimy:( A pan rat sobie dworuje i 4 czesc szykuje..lub 5ta...trzymaj sie Jolu,do milego i wypoczywaj mocno,bo potem znow praca..:(  ja mam wolne:)  dobrej...

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
Dobra. Bloody Moon wyjasnila na NA. Ok,juz jasne. A skad mam wiedziec ,ze w G reyu ana to skrot od Anastazji:)))))))

 "Anastazja, psze Pani, to synonim Any w książce o 50 twarzach Greya... " To nie ja tworze co prawda teorie spiskowe z innymi nickami,a tylko skojarzylo mi sie cos...Hmm..Ana forumowa upodobnila sie do nastki...takie z niej buchachacha sie porobilo...///

Chachacha...sama sie z siebie smieje:) Ty też? Nooo...skoro to czytasz..?:)
Dobranoc.

[...]

Spokojnie nic się nie stało :))), nikt nie tworzy żadnych teorii spiskowych, bo cóż to znowu za wielkie sprawy, widać Walkiria sama lubi mieszać i nad_interpretowywać, wyolbrzymiając i przekręcając.
Jak się tu już trochę osób zna, szczególnie te, które lubią przebieranki, to skojarzenia czasem szybko się pojawiają.
To naturalne.

Przeczytałam jeszcze co tam Walkiria naprodukowała na NA jako Blood Moon, tu Ivona i jeszcze się obraża, gdy ktoś wytknie jej wielonikowość :)))

Ja również nie wiedziałam, że Ana w Grey'u to Anastazja :)), czy muszę? Zwyczajnie nie interesuje mnie fabuła także szczegółów nie znam :)
Zabawna zbieżność z naszą Nastką, nie ma się o co obruszać, a porozmawiać można :)

Swoją drogą osobliwe, że najwięcej uwag i zastrzeżeń w kwestii postaw ma akurat pokrętny wielonick :), który niby rzadko bywa na forum, ale klimaty na tym i Atlantydzie doskonale zna.

http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/By-am-wczoraj-na-III-Cz-ci-Nowe-Oblicze-Greya-polecam-bajka-td58469i40.html

Kolorowych raz jeszcze :)
12