Bóg wybacza, zdradzeni Polacy nigdy

Polak
A wy, zdradziliście rodaków i Polskę, swoją ojczyznę. Skalaliście własne gniazdo. Judasze.

Re: Bóg wybacza, zdradzeni Polacy nigdy

Re: Bóg wybacza, zdradzeni Polacy nigdy

Wenus
Wydaje mi się, że Judasz w dzisiejszych czasach doskonale czułby się wśród naszych polityków :/

Re: Bóg wybacza, zdradzeni Polacy nigdy

da®®io
takie nadęte podpisy typu Polak, Naród są dla mnie żenujące-ja nie znoszę takich napuszonych  uzurpatorów uznających siebie za wybrańców, wywyższających samych siebie ponad innych-dla mnie to są żałosne zakompleksione ludziki

Re: Bóg wybacza, zdradzeni Polacy nigdy

Wenus
Ponoć Żydzi to naród wybrany ;-)

Re: Bóg wybacza, zdradzeni Polacy nigdy

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Ponoć Żydzi to naród wybrany ;-)
Zydz naros wybrany?  Jestesmy zawierzeni Matce Boskiej Cz. , a Krolem Najjasniejszej jest Jezus! I kto jest narodem wybranym?!
Kpt.Wojtek 🌟