Byłam w kinie na SPENCER. Ksiezna Diana od podszewki.

Re: Byłam w kinie na SPENCER. Ksiezna Diana od podszewki.

Sputnik
Cóż za zbieg okoliczności :) Kalina Jędrusik jest moją ulubioną aktorką :)
Na dziś mam w planie odwiedzenie grobów i m.in. Powązki więc zachaczę także o Jej grób.

Co do pozycji kinowych to repertuar nie rozpieszcza ale na tę z chęcią się wybiorę po świętach.

Re: Byłam w kinie na SPENCER. Ksiezna Diana od podszewki.

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Hmm..dostrzeglam sprzecznosc w Twej wypowiedzi...Piszesz,ze nie ogladasz biografii obcych Ci ludzi...zatem czyzbys znała osobiscie Kaline Jedrusik?? Opowiedz jaka była. Wiemy o niej juz tyle...Ale jeszcze nie spotkalam osoby wokol siebie ,ktora ja znala osobiscie..:) Kocham te ikone nasza,ale nie zdecydowalam sie na film...Moze kiedys...
Ale dziekuje za polecenie.
Zobacze czy moj ulubiony recenzent pan raczek tez ma podobne zdanie. jesli tak,to bingo,polece kiedys!
Wow,gratulacje,remonty to moja zmora..Mamy z synem wykanczac mieszkanko syna wiosna..Juz mnie oblecial pot..:))))))
Po poznym wstaniu,kolooludnia,i przrządzeniu posilku,slucham sobie swiatecznego jazziku,a zaraz mykne na jarmark do galerii,/wow,do 20 czynna/ upatrzylam mini prezenciki...np.likier makowy,nie smakowalam jeszcze,fajna mala buteleczka dla rodzinki:)
Milego przedswiatecznego,a moze juz swiatecznego tygodnia...

Re: Byłam w kinie na SPENCER. Ksiezna Diana od podszewki.

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputniku,swietny pomysl z tym cmentarzem,mnie to jutro czeka:) Wiesz....kiedys z kolezanka chcemy na Caravagio do zamku i wlaanie na Powazki...ostatnio zwiedzalam wirtualnie na zywo Perlaszez/fonetycznie :))))/ w Paryzu...coskolwiek sie rozczarowalam...ale w sumie przepiekny cmentarz..Lubie nekropolie....

Re: Byłam w kinie na SPENCER. Ksiezna Diana od podszewki.

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Masz rację, sprzeczność jest, ale to dlatego, że jak piszesz, to jakoś tak w skrócie
Film wybierała koleżanka, a ja nawet nie wiedziałam, na co idziemy. Bo mi było wszystko jedno wtedy, ponieważ musiałam się oderwać od roboty. Gdybym to ja wybierała, poszłybyśmy na jakiegoś Marvela. Ale to nic, ona nie raz się męczyła przy moich wyborach, więc i ja sobie pomyślałam, że ok, będzie, co ma być. No i nie było tak tragicznie.

Za to teraz z przyjemnością oglądam 2 sezon "Wiedźmina". chociaż seriali też z reguły nie oglądam, ale dla "Wiedźmina" zrobiłam wyjątek. Prawdopodobnie dla "Koła czasu" też zrobię.

Ale to są takie wyjątki od reguły. a Ty, Lwiczko, nie musisz z tego powodu się na mnie boczyć, że moje wybory są inne niż Twoje. I całe szczęście. Różnorodność jest piękna.
🦋🦋🦋

Re: Byłam w kinie na SPENCER. Ksiezna Diana od podszewki.

Nie bocze sie wszak,kazdy lubi to co lubi:) tylko cus mi w tej wypowiedzi zaskrzeczalo..:) Podrzuce fajny dialog,slucha sie swietnie...:)https://www.youtube.com/watch?v=GfNps65lMiE   od 12.50 min O KALINIE JĘDRUSIK, VIOLETCIE VILLAS I STARSZYCH PANACH... -Tomasz Raczek i Marcin Szczygielski
Nie widzialam w ogole Wiedzmina. W zadnej formie. Mialam kiedys jechac do Gdyni do Baduszkowej na musical,ale tata mi wtedy odszedl..Teraz zas juz robie 3ecie podejscie tam na Mistrza i Malgorzate w lutym,ano zobaczymy co los przyniesie...
12