Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Lwiczka9
Kiepski czas dla lwic,ale nie tylko dla nich ...Now i zacmienie ksiezyca,wiec...lepiej schodzic nam z drogi:))) planuj juz,bo czas goni,a urlop za pasem!:)Dobrej....Mozna sie wyciszyc: http://www.asborowiecki.net/?p=9787
Horoskop dla  lwa:http://czary.pl/horoskopy/hor_mies/horoskop05m.php

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

hiena
Super ma być jeszcze gorzej?...ach trochę mi przeszła ta wścieklizna...zobaczę może coś wykombinuje...bo nie planuje długo przed...jestem tak na ostatnia minutę...dzięki za te linki:)...i ave...

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Lwiczka9
Jeszcze o filmie Whitney:

“Whitney” stanowi wspaniały hołd dla niesamowitego głosu, jednego z największych w historii.

Słuchanie go na dużym ekranie, przy kinowym nagłośnieniu po prostu wbija w fotel i powoduje pojawienie się legionu dreszczy na plecach. Oglądanie tak wielkiego talentu, który nie miał okazji w pełni wybrzmieć i w pewnym momencie zszedł na drugi plan, tak w jej życiu, jak i w percepcji medialnej Whitney, samo w sobie jest dojmująco smutne.

Przygotujcie się mentalnie, weźcie ze sobą chusteczki i koniecznie wybierzcie się na “Whitney”. To jeden z najlepszych i najbardziej kompleksowych filmowych portretów artystów, jaki przyjdzie wam obejrzeć.

https://www.spidersweb.pl/rozrywka/2018/07/05/whitney-recenzja-filmu/

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

hiena
Kurna dzis mi sie przysnila Whitney z corka...chyba przez twoje recenzje...tak nigdy o niej nie snilam...choc lubialam jej spiew...ale tu maligna dzis:/...

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Lwiczka9
A to dobre :)))
maligna mowisz? Rozróby szukasz najwyrazniej now ksiezyc ai zacmienie slonca dzila okropnie na ludzi..a lwy zwlaszcza...czuje to w kosciach...Lepiej uwazac dzis i jutro hienko:)))

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hieno, czy twe safarii działa na Atlantydzie?  bo ja z niego nic nie mogę tam napisać-po wejsciu na forum nieaktywne jest u mnie wywolywanie rozmówców-zablokowane są opcje ustawień rozmów-a gdy wchodzę tam z opery to znów nie pozwalaja mi na test robota-sprawdź co tam jest grane

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Byłam na rowerze się przejechać...nic złego się nie wydarzyło choć dziś trzynastego...wczoraj zasnęłam jak oglądałam te rewelacje o nowiu i zapomniałam co mówiła astrolog...zmiany maja być przez następne pół roku...no
i ta Houston jeszcze na dodatek...

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Haha fajnie to napisałeś z tym safari...u hieny safari jest zawsze git:))...ostatni raz...byłam tam ponad miesiąc temu i szło wszystko...wchodzić za bardzo mi się tam nie chce...może gargamel coś tam poblokowal?...
123