"By wpaść w biedę, wystarczy się urodzić"

"By wpaść w biedę, wystarczy się urodzić"

Natalia
promocja "szlachetnej paczki" wypadła spod kaczki dziwaczki.

Re: "By wpaść w biedę, wystarczy się urodzić"

Natalia
Ps. Nie biorę odpowiedzialności za tych, którym dzieci przynosi bezrozumny bocian.

Re: "By wpaść w biedę, wystarczy się urodzić"

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Natalia napisał/a
"By wpaść w biedę, wystarczy się urodzić"

Podobnie z bogatym Perełko :), miłością itpd., ech ...niektórzy mają w życiu "farta" na samym starcie, co jednak nie oznacza, że tak obdarzeni dobiegną do mety.  Wszystko jest płynne.

Re: "By wpaść w biedę, wystarczy się urodzić"

Natalia
 No tak...Wystarczy się urodzić, a jest się liściem na swoim drzewie genealogicznym.
W akcji promocyjnej "świątecznej paczki", jak to w takich akcjach bywa, odwołuje się do serc darczyńców. Musi być emocjonalnie i poruszająco...Mnie zastanowiło skonstruowanie tej właśnie myśli i fatalizm tego przekazu.
Oglądałam wiele takich akcji całkiem z bliska. Wszystkie organizacje próbują dać biednym dzieciom to, czego nie mają, a pierwsze czego ich uczą to jak być biednym i z tego korzystać. A potem oni uczą tego swoje dzieci.