Byliście na Morawach? Tak blisko,a mało kto tam sie zatrzymuje...

Re: Byliście na Morawach? Tak blisko,a mało kto tam sie zatrzymuje...

Sputnik
Pardon, że po raz kolejny wchodzę w słowo.
Ale nie mogę się powstrzymać.

Polecam nadmorskie kurorty w Czechach.

A tak na poważnie to Czechy miały/mają marynarkę wojenną :) Serio!

Re: Byliście na Morawach? Tak blisko,a mało kto tam sie zatrzymuje...

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Pardon, że po raz kolejny wchodzę w słowo.
Ale nie mogę się powstrzymać.

Polecam nadmorskie kurorty w Czechach.

A tak na poważnie to Czechy miały/mają marynarkę wojenną :) Serio!
Nie masz za co przepraszać, jesteśmy na ogólnodostępnym forum, każdy może dorzucić swoje trzy grosze. Może uzbiera się z tego jakaś cudowna myśl. Zastanawiałam się swojego czasu nad Czechami, ale sama nie wiem, chyba się nie zdecyduję.
🦋🦋🦋
12