Chciałbym trochu wk#rwić Lotha ;)

Re: Chciałbym trochu wk#rwić Lotha ;)

Fajna nutka. Jak chcesz wkurzyć Lothara, to wklej mu wiersze cygańskiej poetki Papuszy — działają na niego, jak krucyfiks i czosnek na wampiry...

Re: Chciałbym trochu wk#rwić Lotha ;)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
to ja podrzucam 2 propozycje dla niego na nowe awatary

Re: Chciałbym trochu wk#rwić Lotha ;)

Re: Chciałbym trochu wk#rwić Lotha ;)

Sputnik
SUPER! :D

Re: Chciałbym trochu wk#rwić Lotha ;)

da®®io
widzę, ze na NA drapak zmienil awatar ale wybrał jakiś taki beznadziejny, a poniewaz u nich jako gość nie mogę wkleic obrazka więc tutaj podrzucam taką propozycję

Re: Chciałbym trochu wk#rwić Lotha ;)

Sputnik
Nie mam kiedy pisać do Was bo buduję dom właśnie i mam braki czasowe :) 10-12h jak z bicza strzelił a przyjeżdża inwestor i... "Nic koorva nie jest zrobione!!!" Palę se fajka i idź i se sam rób :))) poważnie to medale otrzymam wydłubany z kartofla mojego majstra bo ściemniacza takiego jak ja to nigdzie nie ma na Świecie ;) Innymi słowy... Mógłbym być adwokatem :)))
Ida

Re: Chciałbym trochu wk#rwić Lotha ;)

Ida
Dzieciaki,  czas dorosnąć  koledzy 🤗😁