Ciekawostka... Szachowa.

Sputnik
Mam około 500 partii szachowych rozegranych. Ranking mam raczej słaby bo przegrywam wygrane warianty ale na czas bądź głupio podstawiam figury, bierki.
Zgadnijcie proszę z którą nacją najczęściej wygrywam bez problemu a z którą mam problemy.
Do wyboru cały Świat :)
Aha. Ranking nie ma na celu żadnej nacji obrażać ani czegokolwek ujmować. Czasy strefowe też mają chyba znaczenie :) Ot tak ciekawostka...
https://youtu.be/UMk4Yopze_Q

Re: Ciekawostka... Szachowa.

Sputnik
No dobra...
Ułatwię :) Chociaż to trudne.
Zacznę od najmniej OGARNIĘTYCH - z komentarzem.
10. USA-umysłowo ograniczeni. Yyy!!!
9. Japonia - strasznie się boją i dziwne ruchy zawsze Szach-Mat!
8. Iran -  patrz wyżej!
7. Austria- Niby coś potrafią ale...
6. Hiszpania - Często z Nimi gram ale poddają się.
5. Niemcy -  Ciekawe warianty. Aaale patrz wyżej i to szybko!
4. Czechy - Trudny zawodnik.
3. Polska - Zna warianty ale damy radę. Patrz wyżej.
2 Rosja - Tu trzeba się nagłówkować - Michaił Tal 🥳
1. Wasza opinia