Ciekawostki...

Re: Ciekawostki...

Sputnik
Moskwa nocą :)

Re: Ciekawostki...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Wyścigi czołgów w Rosji :)

Re: Ciekawostki...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Czy to osiedle Romów Lunik IX w Koszycach na Słowacji??? Nie!
To Kielce na ulicy Młodej 4 w Polsce :(
/lokalizacji NIGDY NIE PODAJĘ ALE TA AKURAT JEST POWSZECHNIE ZNANA/

Nim to obejrzycie to miałem propozycje URBEXU w wersji HARD na ww. lokalizacjach.
-odmówiłem!

Pierwsza to Lunik IX będąc w Koszycach.
-Świadom byłem bałaganu jaki tam istnieje i bezpieczeństwo. Np. Najechanie na potłuczone szkło, złapanie flaka itp. Nikt tam nie wspomoże! Żadna pomoc drogowa NIKT!

Kielce zwane 'Scyzorykowo' na Młodej 4.

Sami oceńcie...

Re: Ciekawostki...

Sputnik
Znalazłem dla porównania materiał z Lunik IX w Koszycach.
Ciekawostka! Nagrał i zmontował ten materiał szwagier mojego najlepszego Kumpla z roboty co poznał Laskę na Islandii :) Zawiła to konstrukcja...

[...]

Mało kto wie o historii Zamku w Malborku :)

Byłem tam 4 razy i... nie dowiedziałem się takich ciekawostek!

PS. Jeżdżąc zawodowo w PKP to ten model wydawał się coraz bardziej mniejszy - a w porywach widziałem go 4 razy dziennie :)

I Tu pozdrawiam Mary Lou co uczystniczyła dzielnie podczas mojego przejazdu nad Notecią :) ❤️

Re: Ciekawostki...

MaryLou
A bo lubie te warownie:)
Mało słuchałam przewodnika...
A własciwie to wcale...Chyba musze obejrzec te ciekawostki..:)

Re: Ciekawostki...

Sputnik
Dawaj śmiało :)
12345