Co byście zrobili na moim miejscu...

Sputnik
Chciałem zrobić zakupy moim Rodzicom ale wypadek jest.
/serio i ruch wstrzymany we wszystkich kierunkach/

Taaa! Akurat... Bylejakie tłumaczenie - tak twierdzą

Zdjęcia posłałem i wszystko z miejsca gdzie wszystkie Służby na miejscu.

Chytry jestem, hihi 🤭

Ludzie! O co to KAMAN?

Re: Co byście zrobili na moim miejscu...

Przyłaszczka
Ale jakie jest pytanie zasadnicze, bo się trochę zagubiłam.
Na Twoim miejscu zrobiłabym rodzicom zakupy w późniejszym terminie, jak się rozkorkuje i ulice będą przejezdne.
🦋🦋🦋

Re: Co byście zrobili na moim miejscu...

Sputnik
Właśnie trochę ochłonołemi wychodzę noch einmal 👏
Dzięki za poradę 👍