Co dzieje się

??????????????????
z resztą ludzi z dawnego forum? :-(((

Re: Co dzieje się

A może nie ma aż tylu ludzi, ponieważ kilka forumowych nicków przypadało na jednego żywego człowieka ? Przepraszam, ale lubię czasami pobawić się w teorie spiskowe ;)
She

Re: Co dzieje się

She
Może tak a może nie, niektóre Nicki były niepowtarzalne.  Lubiłam poczytać niektóre osoby i tego trochę żal.

Re: Co dzieje się

Część ludzi pisze na Onecie (znajdziesz tutaj na forum linki do tych miejsc).