Co lubicie jeść?

kucharz
Ja lubię gęsie pipki.

Re: Co lubicie jeść?

da®®io
probujesz nas podchodzic? podroby drobiowe sa bardzo dobre-zołądki są zylaste, twarde i trzeba je dlugo gotować i dlatego polecam prostsze w przyrządzaniu serduszka drobiowe-zreszta gesiny nie jadam

Re: Co lubicie jeść?

da®®io
tutaj na Multi piszesz jako kucharz, na Atlantydzie jako detektyw - zdecyduj sie bo nie trawie wielonicków

Re: Co lubicie jeść?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kucharz
Geslerowa to często gotuje, ja ogólnie nie lubię podrobów.

Re: Co lubicie jeść?

da®®io
ale zobacz, na Atlantydzie loth dal przepis na jakąś zapiekankę z farszem z gęsiny i tutaj chciał zamieszac tez gęsiną-czy to jest przypadek? loth, na NA napisal " Ciekawi mnie farsz z gęsiny :) "
-pewnie natrafil na te gesie podroby i postanowil mnie skolować liczac ze to wywale do kosza a on bedzie miec ubaw

Re: Co lubicie jeść?

da®®io
gulasz z podrobow drobiowych jest super do kaszy gryczanej czy ziemniakow-watrobka też

Re: Co lubicie jeść?

Wenus
Zapach podrobów mi nie odpowiada, a jak coś mi źle pachnie tego nie zjem :/ A wątroby wieprzowej to nawet w ręce nie wezmę bo mnie brzydzi.

Re: Co lubicie jeść?

da®®io
no i pelne zaskoczenie, bo na NA wpis kucharza polecial do kosza, a wiec czyzby to nie byl loth-kucharzu ja rozszyfrowalem ten twoj sprytny podstęp i zostawilem ten wątek, a na Atlantydzie wywalili cie do kosza
12