Co powiesz szuwar, bo jeszcze masz trochę czasu

Co powiesz szuwar, bo jeszcze masz trochę czasu

Biegnij Lola biegnij
Ten post był aktualizowany .
na temat tej "wybitnej" sztuki Teatru Powszechnego w Warszawie? [] komukolwiek w środkach masowego przekazu przed 22.00 jest w Polsce zabronione, a co dopiero obciąganie bądź co bądź ikonie milionów Polaków i ludzi na całym świecie, albo zbiórka kasy na dokonanie zabójstwa Kaczyńskiego? I nie pytam o to z punktu widzenia osoby wierzącej, bo nią nie jestem , ani z punktu widzenia fana Kaczyńskiego, bo też nim nie jestem, tylko z punktu widzenia człowieka. Dla lewicy nie ma już żadnego tabu, to jest zezwierzącenie w najczystrzej postaci.  W sytuacji jaka zaistniała na polskiej arenie uważam, że Rybak,  który spalił kukłę żyda i dostał za to 10 miesięcy bezwzględnej  odsiadki, powinien domagać się od Polski odszkodowania. W swoim indywidualnym performance wyraził  własne emocje i przekonania. Przygotował całą scenografię , rekwizyty ,zadbał o każdy szczegół, miał publiczność. Czego od niego chcieli ci obrońcy demokracji i tolerancji?!!!

Re: Co powiesz szuwar, bo jeszcze masz trochę czasu

Myślę, że nie każda sztuka teatralna jest zrozumiała dla [wymoderowano], którzy nie potrafią spojrzeć na odległość dalszą, niż długość swojego nosa, chociaż i ten u nich bywa wyjątków długi, jak u Pinokia

Wielka Polska Katolicka <<-

No dobra, skoro taka sztuka jest dla Was zbyt ekstrawagancka, to może coś bardziej klasycznego? Na przykład "Moralność Pani Dulskiej" Klasyk

Re: Co powiesz szuwar, bo jeszcze masz trochę czasu

Biegnij Lola biegnij
Ten post był aktualizowany .
"Moralność Pani Dulskiej" miała przekaz! autor podjął temt hipokryzji i zakłamania i przdstawił to w genialny sposób. To jest sztuka.  A co ze sztuką ma wspólnego publiczne spółkowanie z udziałem aktorów [], przecież to sobie można obejrzeć obecnie  wszędzie, to odnośnie wystawionej już wcześniej "sztuki", albo robienie loda papieżowi, czy zbiórka pieniędzy  na zamordowanie w tym konkretnym przypadku osoby publicznej, która nadal żyje.  Jaki to ma przekaz? że co? bo ja tego nie ogarnaim .

Re: Co powiesz szuwar, bo jeszcze masz trochę czasu

Biegnij Lola biegnij napisał/a
[...]
Nie oglądałem sztuki, o której wspominasz, więc nie chcę się na jej temat wypowiadać. Ty ją obejrzałaś, że taka skora jesteś do wypowiadania się? Każdy artysta ma jakąś wizję swojego dzieła, mnie taka sztuka nie przeszkadza i nie zajmuje mojej uwagi.
Żyjemy w wolnym kraju i nikt nie ma obowiązku oglądania tego, z czym mu jest nie po drodze. Chciałabyś ocenzurować sztukę? To już przerabialiśmy w PRL-u.

Re: Co powiesz szuwar, bo jeszcze masz trochę czasu

Biegnij Lola biegnij
To dlaczego artystę Rybaka, który zrobił genialny performense zamknęli na 10 miesięcy , a "artystów" , którzy zwyczajnie pierdolili się na scenie, bo tego nawet nie uprawianiem seksu nie można nazwać i to przed 22.00 nazywane było sztuką ?

Re: Co powiesz szuwar, bo jeszcze masz trochę czasu

Biegnij Lola biegnij napisał/a
To dlaczego artystę Rybaka, który zrobił genialny performense zamknęli na 10 miesięcy , a "artystów" , którzy zwyczajnie [wymoderowano] się na scenie, bo tego nawet nie uprawianiem seksu nie można nazwać i to przed 22.00 nazywane było sztuką ?
Każdy może mieć trochę inną wizję sztuki i nie mnie oceniać, czy artysta złamał prawo i powinien być ukarany za uprawianie, czy szerzenie pornografii w miejscu publicznym, lub za sztukę, która ma wymiar rasistowski. Od tego są sądy, żeby to ogarnąć i wymierzać sprawiedliwość.

Re: Co powiesz szuwar, bo jeszcze masz trochę czasu

Biegnij Lola biegnij
Polskie sądy do dnia dzisiejszego są pod komuszą jurysdykcją. Komuchy podczas okrągłego stołu , czyli kolejnego rozbioru i podziału  Polski dostały pod swoje władanie  sądy i prokuratury.  O tym już dawno powiedział Geremek

[...]

W jakiejś części się zgadzam — można pewnie znaleźć tam nieprawidłowości,  ot, chociażby pierwszy-lepszy przykład z brzegu:

"WSZYSCY PROKURATORZY KTÓRZY OCHRANIALI SKRAJNĄ PRAWICĘ IDĄ W GÓRĘ
To absolutny skandal, ogromne awanse dla wszystkich prokuratorów zamieszanych w aferę swastyki jako symbolu szczęścia i inne afery związane z ochranianiem skrajnej prawicy w Białymstoku.
Ludzie którzy sławili się tym, że przez palce patrzyli na neofaszystów i ONR-owców przejmują władzę w białostockiej prokuraturze.
Jeśli mieliście Państwo jakiekolwiek wątpliwości to ten artykuł je rozwieje. Teraz już wiecie kto stoi za "młotkowaniem" Trzyrzecza i naszego Ośrodka."

Albo:

"W CZASIE PRZESZUKANIA SIEDZIBY NASZEJ ORGANIZACJI ZNIKNĘŁY DOKUMENTY KOMPROMITUJĄCE BIAŁOSTOCKĄ PROKURATURĘ !
Przez cały weekend sprawdziliśmy co właściwie wynieśli z naszego biura przeszukujący je policjanci. Zabrali ponad 50 segregatorów, laptopy, komputery i telefony komórkowe.
Zostaliśmy pozbawieni podstawowych dokumentów niezbędnych do działania. Zabrano nawet dokumenty aut należących do stowarzyszenia oraz dokumentację aktualnie prowadzonych spraw.
Jednak najważniejszą rzecz, która naszym zdaniem wyjaśnia całe to zajście, odkryliśmy wczoraj.
PODCZAS PRZESZUKANIA ZNIKNĘŁY DOKUMENTY ZWIĄZANE Z AFERĄ SWASTYKI JAKO SYMBOLU SZCZĘŚCIA!

Polecamy wszystkim którzy tak ochoczo zaczeli mieszać nas z błotem.
Nam grozi 25 lat za to że ujawniliśmy nieprawidłowości i powiązania śledczych ze skrajną prawica, w tym czasie prokurator od "swastyki" i jego koledzy zostali uniewinnieni. Szef prokuratury który został wtedy zwolniony został niedawno z honorami przywrocony na stanowisko przez Zbigniewa Ziobro."

Czytaj więcej <--