Co to było

Re: Co to było

Wenus
Hej kapitanie! Wszystko się zgadza, tylko powiedz mi, jak takie troki od kaleson mogły zostać kapitanem? ;P

Re: Co to było

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
kapitanwojtek napisał/a

Dla mnie tez >;)) Przeciez jestem jego lustrzanym odbiciem >;)
W rzeczy samej kapitanie, wszyscy jesteśmy lustrzanymi odbiciami samych siebie.
///////////////////////////////

Re: Co to było

kapitanwojtek
Wenus napisał/a
Hej kapitanie! Wszystko się zgadza, tylko powiedz mi, jak takie troki od kaleson mogły zostać kapitanem? ;P
Czy ja sie ciebie czepialem? Teraz ze mna wojujez? Przeciez tez wybralas sobie ciekawy nick - "Wenus" >:) To pewnie od tej bladej, niepelnosprawnej pani zimnej jak kamien >:P
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Co to było

Wenus
I tu mnie masz ;))) Ale ja jako niepełnosprytna nadal nie mogę rozkminić Twego (zauważ, że "Twego" napisałam wielką lliterą) awansu kapitańskiego. Czy nie mógłbyś mi nieco w tym pomóc? ;)
12