Co tu się stało?

hiena
Hiroszima i nagasaki po tych meczach?...

Re: Co tu się stało?

Ryo2
A coś się stało Hienko? ;))

Re: Co tu się stało?

da®®io
widząc jak piłkarze, kibice, politycy, dziennikarze podchodzą do wydarzeń na Mundialu, to dochodzę do wniosku, że takie imprezy to jest zlot narodowców toczących ze sobą " hybrydowe wojenki " o wyższość swojej nacji

Re: Co tu się stało?

Ryo2
Coś jest na rzeczy w tym co piszesz Darek.  To jest najlepiej widoczne u tych którym się zdaje że powinni "z urzędu" wygrywać bo są ........(tu wstaw nazwę kraju). Można ich rozpoznać po tym jak reagują na odpadnięcie z turnieju. Im bardziej histerycznie tym lepiej widać ów mechanizm.
Ale na szczęście są jeszcze tacy z niezaburzonym przez rozdęte ego postrzeganiem rzeczywistości (a przy okazji moi nowi ulubieńcy :D)

http://www.polsatsport.pl/wiadomosc/2018-06-26/ms-2018-reprezentacja-ktora-nie-traci-humoru-mimo-wysokich-porazek-panama-dziekuje-bogu/

Re: Co tu się stało?

da®®io
ponieważ o odpadnięciu naszych już wiedzieliśmy po przegranym meczu z Kolumbią to ja dzisiaj już tak nie nadymam tego balonika-znów patrzę na ten Mundial rozrywkowo i na luzie:)

Re: Co tu się stało?

Po meczu Niemiec...skończyły się wpisy...no i pomyślałam ze ktoś miał wtopę z was

Re: Co tu się stało?

Anna.