Co za skomplikowany związek Zygmunt Freud i Carl Jung.

Re: Co za skomplikowany związek Zygmunt Freud i Carl Jung.

Re: Co za skomplikowany związek Zygmunt Freud i Carl Jung.

kapitanwojtek
Lothar. napisał/a
Ale jest fascynacja odmiennością i hmm atawizmy :) dlaczego zapamiętałem te dwie Panie, choć upłynęło tyle lat? Podobały mi się choć rzeczywiście nie wiedział bym co robić i nawet fantazje były bardzo hmm niewinne :) Ale wychowywać to się trzeba koedukacyjnie żeby nie było żadnych skrzywień i ciało płci przeciwnej było znane i przyjazne >;)
>: . Pomimo, ze bylo czasem "przyjazne" to dzis dla Mnie chyba nie do osiagniecia >:D
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Co za skomplikowany związek Zygmunt Freud i Carl Jung.

dziewczyna z perłami
Znasz jakieś szkoły nie koedukacyjne? O czym ty piszesz? O fantazjach erotycznych  6-latka?!

Re: Co za skomplikowany związek Zygmunt Freud i Carl Jung.

kapitanwojtek
Znam. Sam bylem w szkole z internatem u siostr wizytantek >:)
[...]

Kiedyś siostry prowadziły szkoły specjalne z internatem. Nie koedukacyjne.

Re: Co za skomplikowany związek Zygmunt Freud i Carl Jung.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami