Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

Re: Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

nie dokońca wiadomo, czy takie głupie, smieszne odpowiedzi na takie sondy uliczne są wynikiem zaskoczenia osób zaczepianych czy ich rzeczywistym " niedouczeniem " i ciemnotą intelektualną - ja gdy do mnie ze dwa razy chcieli podejśc z mikrofonem na Pietrynie  od razu mowiłem " nie mam czasu - spieszę się " i zeby nie dac się wkręcić od razu ewakuowałem się z tej strefy reporterskiej
da®®io napisał/a
Marcin, ten filmik jest nakręcony na Piotrkowskie w Łodzi? bo widzę tam znajome elementy tej ulicy - ps. może większosc tych ludzi nie słyszy drugiego członu " sapiens " i z stąd wygadują takie androny
Tutaj jest podobny filmik:

Część ludzi pewnie nie wie, co to jest "Homo sapiens", chociaż to jest wiedza ze szkoły podstawowej.

Kolejna część pewnie odpowiada na postawie skojarzeń: homo, ksiądz - to kojarzą to z ostatnimi aferami. Podobnie w drugim filmiku (skojarzenie z chorobą).

Albo nie słuchają pytania ze zrozumieniem — tak samo, jak wielu ludzi nie potrafi czytać ze zrozumieniem...

[...]

Zgadzam się, właśnie to miałem na myśli, gdy pisałem wyżej o tym stresie. Często to też widać w teleturniejach telewizyjnych.
da®®io napisał/a
 ja gdy do mnie ze dwa razy chcieli podejśc z mikrofonem na Pietrynie  od razu mowiłem " nie mam czasu - spieszę się " i zeby nie dac się wkręcić od razu ewakuowałem się z tej strefy reporterskiej
Też kiedyś zrobiłem taki unik ;)