Cudowne duety...

Re: Cudowne duety...

MaryLou
Dobrej nocy Anno,wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:) https://www.youtube.com/watch?v=yjazz_sdDWs

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Będę wdzięczna za każdy tu wstawiony  :-).
Bardzo fajny pomysł na wątek muzyczny, gratuluję pomysłu.
Jeśli mógłbym prosić, to dodawajcie oprócz linków też tytuły utworów i wykonawców.

Moja propozycja cudownego duetu na dzisiaj, to Jarek Kozielski i Natalia Piotrowska-Paciorek - "Wcale nie, ależ tak" (Anything You Can Do):

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
"Kuba Jurzyk i Małgosia Kozłowska - Masz w sobie wiarę (High School Musical)"

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

"Tu i teraz"
https://youtu.be/cmV1w7uyNh0

"Jeszcze się spotkamy"
https://youtu.be/O8D2Hqq03xw

"Dzieje grzechu"
https://youtu.be/bb4rqiIJ2WU

"Wspomnienie"
https://youtu.be/E1WCx006PiI

"Z tobą chcę oglądać świat"
https://youtu.be/7BusTxnFRH8

"Miłość jest tylko jedna"
https://youtu.be/78DjIXiYCjA

"Kto umie tęsknić"
https://youtu.be/bxjl-tVl5W8

"Życie jest natchnieniem"
https://youtu.be/2ITq4gB-LUI

"On nie kochał nas"
https://youtu.be/lngm__36vmU

"Tyle chciałem ci dać"
https://youtu.be/7g8uHOh0v0E

"Nie ma"
https://youtu.be/-89WwmcvXfg

"Pod niebem pełnym cudów"
https://youtu.be/6rAJWFICkQc

"Endless love"
https://youtu.be/7Bwwo7ctG10

"No me ames"
https://youtu.be/-rbe6YT_t0c

"Till I loved you"
https://youtu.be/NyMyVgDr0xU

"Something stupid"
https://youtu.be/0f48fpoSEPU

"Especially for you"
https://youtu.be/aGuNsiSZ9RI

"Time of my life "
https://youtu.be/WpmILPAcRQo

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Mario, 4 minuty orgazmu ;-))) ...dziękuję!!!

Re: Cudowne duety...

Anna.
Pozdrawiam Szuwarku :-).

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
"Dziewczyny które mam na myśli"
https://youtu.be/A0icc3Vp6Fo

"Usta milczą dusza śpiewa"
https://youtu.be/6VvY4bt5rnM

"Czy jest różnica..." ;-)))
https://youtu.be/QoQSrliaLpU

"Moja matko ja wiem"
https://youtu.be/brcxpawwXos

Dobrego tygodnia, dobranoc :-).

"Te Quiero, te quiero"
https://youtu.be/wiqfh7_chN0

Re: Cudowne duety...

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
dlaczego tak krytycznie? Ten duet po latach brzmi lepiej niż na klipie.
Każdy się zmienia z biegiem lat, ta pani już kopę czasu nosi blond:)
Ten znasz?

https://www.youtube.com/watch?v=_ZeWsJHwU7Y
12345 ... 17