Cudowne duety...

Re: Cudowne duety...

MaryLou
Anno...toś mnie zaskoczyla:))) z tym orgazmem:))
A to: "Za cholerę nie podoba mi się w tym blondzie, możliwe, że to mój osobisty problem z zazdrością, że ja nie mogę  ;-)."...Jaki problem przefarbowac wlosy na blond? no chyba,ze nie pasuje do twej urody. Tez kiedys tak myslalam:) odwaz sie!
Pozdrawiam:)
https://www.youtube.com/watch?v=QqJvqMeaDtU

El Condor Pasa - Paul Simon & Garfunkel /co za widoki!/

Re: Cudowne duety...

Anna.
Anno...toś mnie zaskoczyla:))) z tym orgazmem:))

Sama byłam zaskoczona :-D, ale taaakie niespodzianki to nawet lubię  ;-).

A to: "Za cholerę nie podoba mi się w tym blondzie, możliwe, że to mój osobisty problem z zazdrością, że ja nie mogę  ;-)."...Jaki problem przefarbowac wlosy na blond? no chyba,ze nie pasuje do twej urody.

Nie pasuje, zdecydowanie, sam włos stanowczo protestował przy dawnej próbie. Nie zmienię za nic w świecie, no chyba, że  zostanę zmuszona pójść do ROBOTY, do której (niestety) absolutnie się nie nadaję ;-D.

"Recommended for you"...ignorowałam coś od długiego czasu bo kojarzyło mi się wyłącznie z zablokowaniem dostępu, idiotka...teraz, przez Ciebie znowu polecają.

https://youtu.be/6v7DVgBiX04

https://youtu.be/SkOjrBwp3wA

Ps.
To nie duet, ale łączy się z poprzednimi...tyle pozytywnej energii, ocean miłości, dla kobiety jego życia...
Mnie podniosło z kanapy i poniosło, prawie uniosło :-).

https://youtu.be/Nv3HuEtnQcU

Re: Cudowne duety...

Anna.

Re: Cudowne duety...

Anna.
Sweet memories"
https://youtu.be/WgyPBccZKcI

"You don't know me"
https://youtu.be/NmrVOuMVvGM

Re: Cudowne duety...

Anna.

Re: Cudowne duety...

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Witam również :)
Dla mnie po prostu brzmi ta piosenka na żywo, po latach fenomenalnie,
włosy jak włosy , tez nie jestem blondynką  ale uważam ze pasuje jej.
Nikt nie jest doskonały oprócz gwiazdorów i gwiazdeczek;))
Cieszę się ze spodobał ci się mój duet;))
A teraz podaje piosenkarkę co nigdy nie była blond, zawsze naturalna:).

https://www.youtube.com/watch?v=BayF79ylUCQ

Re: Cudowne duety...

Cizia
O tym duecie nie miałam pojęcia!
czego to  człowiek nie znajdzie na tym kanale:)

https://www.youtube.com/watch?v=LLOWYAzs9GI

Re: Cudowne duety...

warszawiak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
To moja propozycja takiego duetu i ...może własne kredo...?

https://www.youtube.com/watch?v=kfLB77VQoNI
123456 ... 17