Czas na relaks :)

Wenus
Zakupy, sprzątanie, gotowanie........ dochodzę do wniosku, że przesadzamy z tym wszystkim :/ Czas na malutkiego drinka i nutkę:   https://www.youtube.com/watch?v=oNwSmKVL7_0

Re: Czas na relaks :)

sputnik
Uprzejmie zawiadamiam, że jest adwent więc o jakimkolwiek alkoholu nie ma mowy! :)
https://youtu.be/LAy7qcE2NpE

Re: Czas na relaks :)

Wenus
Wygłupiłam się? :) ... Ale mi gupio ;)

Re: Czas na relaks :)

sputnik
Coś Ty! Jesteś suuuper! :) To ja lubię się wygłupiać z tego jestem znany :)

Re: Czas na relaks :)

Wenus
Koniec relaksu! - trzeba jeszcze ubrać choinkę a główny Strojczy mi się uspał :) ...ach te studenckie Wigilie są takie męczące ;)

Re: Czas na relaks :)

sputnik
Mówiąc po wojskowemu dość tego PIER..NIA! :)
https://youtu.be/bV-hSgL1R74
Dobrej nocki! :*

Re: Czas na relaks :)

Wspomnienie

Re: Czas na relaks :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sie robi!  Na choince światełka zapłonęły, mięsko w piekarniku! Czas zapakować prezenty :)
12