Czasy ostateczne

Tosia
>Podobno zyjemy w czasach ostatecznych apokaliptycznych.Jasnowidzowie przepowiadaja wojne.A mnie przesladuje ruski jazyk.Putin itp.

Pozdrawiam serdecznie:)

Re: Czasy ostateczne

Wspomnienie

Re: Czasy ostateczne

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia

Re: Czasy ostateczne

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Tosia napisał/a
>Podobno zyjemy w czasach ostatecznych apokaliptycznych.Jasnowidzowie przepowiadaja wojne.A mnie przesladuje ruski jazyk.Putin itp.

Pozdrawiam serde
cznie:)

Ostatnio słuchałem fragmentu wypowiedzi jakiegoś jasnowidza, nazwiska już nie pamiętam. Według niego w 2015 roku Polsce nie grozi żadna wojna, ale w 2016 już nie wiadomo, bo wyszło mu jakieś żelastwo i proch, i że niby to są symbole wojny. Zresztą, co chwile ktoś w Polsce toczy swoje własne wojny, więc pewnie mógł mieć rację ;)