Czy Szuwar to [wymoderowano]?

Re: Czy Szuwar to przestępca?

zastanawiam się
Ja wiem ale jestem empatyczny i rozumiem ludzkie cierpienie, kiedy czyjeś błędne poglądy zderzają się z faktami i następuje dysonans poznawczy.
Dlatego, w miarę możliwości, staram się oszczędzać gmin.

Re: Czy Szuwar to przestępca?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
illum, prawnicze ble ble w rodzaju " i czasopisma " jestes strasznym upierdliwym betonem - idz pilnuj Atlantydy bo ci zatonie frędzlu

Re: Czy Szuwar to przestępca?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
No nie wiem czy przy takiej delikatności  jest w ogóle szansa na resocjalizację ;-).

Re: Czy Szuwar to przestępca?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
zastanawiam się napisał/a
Dziwnie się Szuwar zachowujesz. Jestem praworządnym obywatelem i zastanawiam się po prostu, czy jesteś przestępcą czy nie.
Zapoznałeś wszystkich ze swoją wersją, naiwnego tłumaczenia się, co jednak nie rozwiało żadnych wątpliwości.
Nie znasz się kompletnie na tych sprawach, więc Ci wyjaśnię, że Twoje tłumaczenie byłoby nieco mniej naiwne, gdyby tam było napisane "..i publikowania.." ale niestety jest napisane "..i publikowanie.." i to stanowi kolosalną prawniczą różnicę. Niby jedna literka, a zmienia wszystko na Twoją niekorzyść.
Ok, dziękuje za "troskę"! Jesteś wspaniały, wszechwiedzący i wszystkowidzący lepiej...
Jutro napiszę do właściciela kanału i poproszę o wyjaśnienie kwestii osadzania obrazu streamu na forum i zapytam, czy się na to zgadza, jeszcze raz dziękuję z troskę i ...życzliwość :)

Re: Czy Szuwar to przestępca?

zastanawiam się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Szansy na resocjalizację brak, niemniej ja nie mam przecież żadnej misji do spełnienia, a przynajmniej nie w tym zakresie. :-)
To zwyczajny seans rozrywkowy w technologii 5D :-)

Re: Czy Szuwar to przestępca?

Anna.
Aaa...tak, pokarm...zapomniałam, informowałeś już ;-), a u mnie ciągle jakieś nadzieje, już się uszczypnęłam.

Re: Czy Szuwar to przestępca?

zastanawiam się
To cios poniżej pasa. Przecież nie pożywiam się na Tobie, a fenyloetyloamina, adrenalina i inne takie są mi potrzebne.

Re: Czy Szuwar to przestępca?

Anna.
;-) aż musiałam sprawdzić tę fenyloetyloaminę, nie mogłeś napisać po prostu amfetamina, co Ty nie wiesz z kim masz do czynienia  ;-)?
123