Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Planetoidę Bennu?

Re: Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Asteroidę Bennu?

da®®io
ja bym to inaczej zinterpretował, że te gwiazdy na niebie którymi się zachwycamy, to przyklejana dekoracja :))) a lot. by powiedział, że to symbol rozsypujacej się Unii Eu. --bo każdy w tym widzi co chce

Re: Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Asteroidę Bennu?

Drapak
Ja bym to nazwał Starexit czyli ucieczka z czarnej dziury EU :))))

Re: Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Asteroidę Bennu?

da®®io
dobra, masz pomysł na to jak teraz naukowcy odzyskają ten materiał badawczy pobrany przez tę sondę? bo przeciez ta sonda nie jest w stanie juz wrócić na Ziemię w 2023r.

Re: Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Asteroidę Bennu?

Drapak
Proponuję wręczyć siatkę na motyle pijakowi Junckerowi albo jego ryżemu lokajowi może tą sondę złapią i uratują materiał badawczy

Re: Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Asteroidę Bennu?

da®®io
William napisał/a
Proponuję wręczyć siatkę na motyle pijakowi Junckerowi albo jego ryżemu lokajowi może tą sondę złapią i uratują materiał badawczy
w sumie pomysł podobny:) tylko będzie realizowany nad terytorium USA-oj jaka ciężka jest z tobą nawet taka neutralna rozmowa

Re: Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Asteroidę Bennu?

Drapak
da®®io napisał/a
William napisał/a
[...]
Łatwych rozmówców można spotkać na piwie za jedno piwko będą ci potakiwać aż  zobaczą dno w kufelku.
Zazwyczaj większość rzeczy i spraw o wielkiej wartości rodzi się w bólach i ciężkościach

Re: Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Asteroidę Bennu?

Kpt.Wojtek
Bercik, czy ty nawet w kosmosie nie jestes w stanie Darrio odpuscic, tylko sie jak taki ciulik w kazdy jego watek wpier...

Re: Czy ktoś słyszał o locie Sondy OsirisX na Planetoidę Bennu?

ta 7-io letnia misja kosmiczna już trwa od wrzesnia 2016 roku i ma niesamowity plan do zrealizowania
*na you tube jest sporo materiałów poświęconych tej misji, ale w każdym z nich coś mi nie pasuje, w końcu jednak ten właśnie filmik wybrałem jako prezentację tej niesamowicie ciekawej misji
http://www.youtube.com/watch?v=7IQDxm9oQWY&
1234