Czy wiecie, że

obserwator bocianów
Dzisiaj o 11:30 bociany próbowały się [mod] ale coś nie wyszło. Jak bocian wskakiwał na samicę to ona wstawała i biedak nie mógł złapać równowagi i z niej spadał.

Re: Czy wiecie, że

Ewkazdegustowana
Widocznie jest niezrównoważony D

Re: Czy wiecie, że

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez obserwator bocianów
Napewno masz nagranie z 11.30, wrzuć, chętnie obejrzę skoro jako obserwator zwróciłeś na to uwagę, to może i mnie się spodoba ;-).

Re: Czy wiecie, że

da®®io
ja taką sytuację " zbliżeniową " widziałem kilka razy-samiec próbował się wdrapywać na samicę, ale z niej spadał gdy ona stawiała opór

Re: Czy wiecie, że

Dajcie bockom spokojnie zyc. Nie uczcie ich seksu. One od tysiecy lat sobie z tym radza i nie potrzebuja rad ani ornitologicznych filmow [] >:))))

Re: Czy wiecie, że

Inna mama
Ja też, w dzieciństwie, u drobiu ;-), ale i u paru innych zwierząt, czasem dziadek mi zasłaniał oczy ;-).

Re: Czy wiecie, że

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
One nie, ale może my czegoś się nauczymy ;-))).

Re: Czy wiecie, że

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez obserwator bocianów
Teraz Lukrecja trochę się gniewa, a Tuptuś udaje twardziela i że ma to gdzieś.
12