DO WSZYSTKICH MALKONTENTÓW I OPORTUNISTÓW

DO WSZYSTKICH MALKONTENTÓW I OPORTUNISTÓW

da®®io
wytłumaczcie mi co wam się zmieniło w obsłudze tego forum pod opcją " widok tematow " oraz pod linkiem który podał wam Marcin bo tym mękoleniem o tym " problemie " robicie się męczący i monotonni

Re: DO WSZYSTKICH MALKONTENTÓW I OPORTUNISTÓW

jeslli was nie interesuja kategorie to w nich nie piszcie - ale temat jednoznacznie traktujący jakies zagadnienie i tak z offa kiedys trafi do odpowiedniego tematu, więc to niekonczące się roztrzasanie tego zagadnienia staje się nużące

Re: DO WSZYSTKICH MALKONTENTÓW I OPORTUNISTÓW

A ja mam pytanie: Dlaczego tylu forumowiczow ciebie Panie Darku nie lubi?
Chyba podobnie jak mnie, ale z innych powodow. jakich?

Re: DO WSZYSTKICH MALKONTENTÓW I OPORTUNISTÓW

da®®io
bo piszę co myślę, nikomu nie wchodzę w d. i nie toleruję sitwiarstwa i prowokacji

Re: DO WSZYSTKICH MALKONTENTÓW I OPORTUNISTÓW

da®®io
zauwazłes ze to jest wątek bez zadnej kategorii utworzony na ikoną " nowy temat " i nie wiem jak go Marcin potraktuje i czy go pozostawi na głównej czy przerzuci gdzie indziej - ja tylko pokazalem, ze jesli uwierają was kategorie to na tablicy tez da się pisac, a moderacja bedzie to " szufladkować " gdy wątek ucichnie - a więc pytam " co się zmieniło ?

Re: DO WSZYSTKICH MALKONTENTÓW I OPORTUNISTÓW

Kpt.Wojtek
Duzo sie zmienilo. Jestes podobny do lota, tylko poglady na polityke i religie macie skrajnie rozne. Zaden nie zalozy swojego forum bo nikt tam nie przyjdzie, wiec sie podklejacie pod innych i dolujecie to, co jeszcze z Rodzicow Zalozycieli zostalo:DDD

[...]

1. Użytkownicy forum mają prawo marudzić i narzekać i jako moderator nie możesz im tego zabraniać, jeśli robią to kulturalnie i bez łamania zasad forum.
2. Natomiast nie musisz się też tłumaczyć i odpowiadać na roszczeniowe komentarze — ponieważ wszytko zostało już wielokrotnie wyjaśnione, a obsługa forum z kategoriami jest tak prosta, że każdy powinien ją ogarnąć w 5 minut.