Darku :)

Re: Darku :)

Wenus
To dzisiaj prawda? :)

Re: Darku :)

Lwiczka9
Rzeczywiści dzisiaj obchodzimy imieniny Dariusza .Pzyłączam sie do zyczen dla naszego kolegi:) Sto lat Darku!
https://www.youtube.com/watch?v=LbfVU0B-lwk
Dzisiaj będzie dobry dzien,Rynkowski:)

Re: Darku :)

jest mi bardzo miło i pięknie dziękuję:)
częstujcie się Drogie Panie
tymi czekoladowymi cukierkami

Re: Darku :)

Wenus
Z wielką przyjemnością zjem słodkie conieco :)
W tym roku pilnowałam, żeby nie zapomnieć, no i się udało

Re: Darku :)

da®®io
dzięki Minko:) fajna ta kartka z kotkiem:)
 do miłego:)

Re: Darku :)

Wszystkiego Najlepszego Dario! Zostawiam  imieninowe piwo:

Magda, pocałuj Pana:

Re: Darku :)

da®®io

Dzięki, zostawiam dla spóźnionych gości
ten zastawiony stół:)  ale niestety nie mój
12