Dla Darka :)

Sputnik phone
W chwili wolnego polecam materiał :)
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=NWD4YK0_ex4

Re: Dla Darka :)

Sputnik phone
Dziś w radio TokFM usłyszałem ciekawą alegorię do ogólnej sytuacji panującej, de facto. Otóż! Wybiegasz na boisko i grasz zgodnie z zasadami strzelasz gola ale arbiter nie uznaje bo wyimaginowany spalony był w jego ocenie, którego nie było. Twój rywal natomiast brutalnie fauluje, faul za faulem na czerwoną kartkę i strzela gola a arbiter uznaje jego wyczyny za prawidłowe. Mało tego! Rywal rzuca czym się da w Twoich kibiców -mięchem, fakulami, innym dziadostwem i nic! Co robisz? Grasz dalej jak gdyby nigdy nic czy schodzisz z murawy bojkotując spotkanie?
Grasz np. w szachy i siadasz do gry i zanim zaczynasz spokojnie partię, otwierasz debiut a przeciwnik wywraca stolik plując na Ciebie +urojone obelgi. Co robisz?
Widzisz... Daję sobie spokój /wiadomo o co chodzi/ bo zwyczajnie nie warto! Owszem chciałoby się dojść skąd ten stan rzeczy ale i tego się nie dowiesz.
Rób jak uważasz -trzymam Twoją stronę ale nie licz, że będę się tam wtrancał bo sam tego nie lubię jak ktoś mnie wspiera w dyskusji.
Dasz sobie radę bo masz szereg mocnych argumentów polegających na prawdzie i to wystarczy by wytrącić z równowagi oszołomów.
Bądź dzielny ;)
PS. Idę pograć kilka partyjek w szachy on-line na kurnik.pl bo z wiadomych powodów real odpada a szkoda bo mam dobry nastrój i kilka browarów.
Pozdrawiam i do miłego :)

Re: Dla Darka :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Cześć Sputniku,
Darrio wspominał, że nie będzie go przez trochę dłuższy czas,
 więc pewnie Ci odpisze, jak wróci,
Pozdrawiam! :)

Re: Dla Darka :)

Sputnik phone
Hej :) Dzięki za info. Oby kwarantanna lekką Mu była ;) i ja pozdrawiam :)
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=kW1Yar9juYo