Dla Wenus... 😍

Re: Dla Wenus... 😍

MaryLou
Dziwi mnie fakt tolerowania takich "żartów" z kobiet moderatora przez moderatorke..I "fanki" plci zenskiej...Nie cenia sie kompletnie..ja bym w ryja dała...A tymczasem watek jest popularny...Smieszny jak cholera,faktycznie...///
Ale co tam,najwyzej sie wrzuci w kontrowersyjne..Ze niby nieproszeni goscie nie zobacza ...heheee....Obluda i zaklamanie..
Porzygac sie idzie...
Fanki zacieszają:)
Niedopieszczone czy cuś?;)
Jaki pan taki kram..Poziom ze hej :))))))

Re: Dla Wenus... 😍

Sputnik
Tam więcej "kwiatuszków" jeszcze się znajdzie
Jak napisałem Kapitanowi... Ile jeszcze razy jeszcze dziennie muszą udowodnić, że są niespełna rozumu?!!!
Spróbuj wytłumaczyć to na bieżąco, a z automatu dostaniesz BANA!
Jedyny Użytkownik, który sensownie tam pisze /o zgrozo/ to Drapak...

Re: Dla Wenus... 😍

MaryLou
Ja tam nie pisze,nie jestem zalogowana. Zerkne czasem i widze te glupoty.
Drapak wyzdrowial i sie ocknął ...po covidzie. Kiedys byl normalny. Na innym forum/nazwy nie pamietam,jakas odnoga starej Magii/ pisalismy czesto gdy jego tato byl chory i odchodzil. Potem wpadl  w zle towarzystwo u rozbitkow i jechal po mnie po calosci,prowokowany i podjudzany nieustannie przez lotka. Widze,ze gada do rzeczy,ale to tylko pokora po covidzie,nie ma sie co podniecac..////
A gdzie zniknal Darek? Dluuugo go nie ma...

Re: Dla Wenus... 😍

Sputnik
Swojego czasu to tam każdy był normalny! Teraz to chyba przesadzili i to mocno z czarami  albo poszło coś nie tak...

Re: Dla Wenus... 😍

MaryLou
:)))) I to jest cala prawda o ezoteryce....

Re: Dla Wenus... 😍

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Trochę słabo wyszło i dopiero teraz po dokładnejszej retrospekcji zorientowałem się /sorry/ - partię szachową miałem w blitzu i na szybko odpowiedziałem. Nie życzę NIKOMU nic złego aby była jasność. Życzę jej zdrowia jak najbardziej a zwłaszcza psychicznego jak i jej kamratom.
Lola stosuje politykę "głupka wsiowego" co jechał na rowerze i przebił dętkę na gwoździu.
W sumie drobiazg ale "głupek wsiowy" uzna to za spisek i postanowi się odegrać więc odegra się przebijając wszystkim sąsiadom opony w ich autach bo ktoś  w końcu zrobił to specjalnie i podłożył ten gwóźdź. Mało tego! Jeżeli "głupek wsiowy" jeszcze raz złapie gumę to ta operacja będzie trwała non-stop. Więc wszyscy muszą teraz pilnować "głupka wsiowego" by nie przebił dętki bo będą odpowiadać za wszelkie niepowodzenia.
To się nazywa manipulacja, szantaż?

Re: Dla Wenus... 😍

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
Sputnik napisał/a
[...]

Krzysiek, może zejdź z tego roweru i ochłoń w końcu.

Kogo niby Ewa szantażuje,  kim manipuluje.

Nie przypisuj komuś swoich praktyk, bo tylko w tym wątku własnymi wypowiedziami potwierdzasz, że ty jesteś taki jak to innym zarzucasz.

Re: Dla Wenus... 😍

Nie zrozumiałaś alegorii. Ale w porządku - w końcu nie czytasz wszystkiego. Reaguj sprawiedliwie a nie wybiórczo. I zdecyduj się bo ostatnio nazwałaś mnie tchórzem. Tam szansy brak na reakcję na kłamstwa bo przechodzą wpisy jedynie po myśli administratorki.
I jeszcze jedno! Ta osoba wyzywała mnie na wstępie od skurwysynów bo jestem botem z KWiNŚ - Co to jest??? Pierwsze słyszałem o czymś takim bo skrót nic mi nie mówił do dziś!
Owszem przyznała, że atakowała wszystkich bo paranoja w skrócie. Później było tylko gorzej.
Lolę, Atlantyda głaskała po głowie, że ma pełne prawo przebijać opony... Wróć to tempo! Jechać po każdym bo została skrzywdzona kiedyś więc jest uzasadnienie robić dymy z Bogu ducha winnym
Administratorka tylko zacierała ręce bo coś się dzieje.
Do momentu jak Lola niczym Ferrari [mod] i Nabble w końcu zatopiło Atlantydę.
Lola ostatnio przyznała, że ją poniosło i to że  wszystkie nicki to kojarzyły się z jednym misiem.
A teraz tak... Po jaką cholerę zbierane są prywatne informacje o użytkownikach??? Ano po to by szantażować! Być posłusznym...
Albo w innych celach. Ale spokojnie! Przecież to przyjazne forum bez rasistowskich, homofobicznych, ksenofobicznych treściach. W pełni tolerancyjne szanujące prawa demokratyczne
Napisałem "demokratyczne" - toż to przecież najgorsze ZŁO!!! Więc co pytam bo nigdy nie uzyskałem tam sensownej odpowiedzi prócz hejtu.
Zróbmy nam przysługę obojgu i nie wchodźmy sobie więcej w drogę! Żegnam.
1234567