Dla tych ,którzy nie byli w Mostarze....i lubią bakłażany..:)

Dla tych ,którzy nie byli w Mostarze....i lubią bakłażany..:)

Re: Dla tych ,którzy nie byli w Mostarze....i lubią bakłażany..:)

Przyłaszczka
Obejrzałam z zaciekawieniem, Makłowicz bardzo barwnie i soczyście toczy swą opowieść
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Dla tych ,którzy nie byli w Mostarze....i lubią bakłażany..:)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
w Mostarze nie byłem, ale o Bośnię kiedyś zahaczyłem w Neum w drodze  do Dubrownika

Re: Dla tych ,którzy nie byli w Mostarze....i lubią bakłażany..:)

Sputnik
Siema Darku :)
Miło Cię widzieć :) W Mostarze moi kumple z Wojska w stabilizacyjnych. Nie załapałem się tam. Trudno!
Idę grać w szachy :)
Chyba mam gorączkę i rozwolnienie. Wszystko na raz. Motyle mi wleciały do mieszkania. Jutro wolne to sobie pogadamy jeżeli będziesz miał chęć :)} Pozdrawiam ✌️

Re: Dla tych ,którzy nie byli w Mostarze....i lubią bakłażany..:)