Dlaczego moje Dziewczyny muszą być [mod]?

Dlaczego moje Dziewczyny muszą być [mod]?

Re: Dlaczego moje Dziewczyny muszą być pojebane?

MaryLou
Muza super,gorzej z dziewczynami/// Precz z przeklinaniem ich/// Dobre mysli wysylaj pomimo....
Ida

Re: Dlaczego moje Dziewczyny muszą być [mod]?

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
A może to z Tobą jest coś nie tak? 🤔

Re: Dlaczego moje Dziewczyny muszą być [mod]?

Anna.
Zgadzam się z Idą, odpowiedź jest w Tobie, nic nie dzieje się bez przyczyny.
Gdybyś znalazł trochę czasu na czytanie, polecam gorąco "Żyj wystarczająco dobrze" Agnieszka Jucewicz i Grzegorz Sroczyński, książka nie rozwiąże wszystkich Twoich problemów, ale może rzucić na nie nowe światło.
Powodzenia :-).
PS.
Nadmiarem tematów politycznych, startów i lądowań na Okęciu, śmiertelnych wypadków i takich tam historyjek nie wzbudzisz zainteresowania u dziewczyn ;-), zanudzisz je na śmierć, a tego Ci nie darują ;-D.
Ida

Re: Dlaczego moje Dziewczyny muszą być [mod]?

Ida
Kobiety pragną akceptacji,  uwagi i szacunku.  Zauważyłam,  że  Sputnik za bardzo skupia się  na sobie i swoich potrzebach,  nie licząc się specjalnie z potrzebami swoich kobiet,  o których często pogardliwie się  wyraża używając określenia typu "dziewucha".  Oczekuje od kobiet uleglosci,  podporządkowania się jego woli.  To bardzo tradycyjny model związku.  A to dla współczesnych kobiet nie jest atrakcyjne,  zwłaszcza  dla  tych,  które są  pewne siebie.

Re: Dlaczego moje Dziewczyny muszą być [mod]?

Re: Dlaczego moje Dziewczyny muszą być [mod]?

Anna.
"Takiego chłopaka" zawsze wywołuje u mnie uśmiech ponieważ kojarzy mi się z konkretną osobą i Jej wyborami ;-), niezmienne, ale żeby nie było za słodko i tylko na kobiety,  każdy kij ma dwa końce...

https://youtu.be/3694jsdFBlo