Dlaczego?!

Sputnik
Dlaczego ten clip wywołał falę hejtu na mnie z grona ROZBITKÓW?!!!
https://youtu.be/EuRNfRptQ88

Re: Dlaczego?!

Sputnik
Napiszę tak. Kompleksów nie mam skoro taki się urodziłem. Szacunek należy się każdemu. Każdemu? Tak! Ktoś mi podesłał link do ROZBITKÓW jak jadą po nas... Skoro mają siły i chęci to niech udadzą się do poradni zdrowia psychicznego. Nie szydzę, nie śmiechujkuję. Serio. Przeczytałem kilka postów i to jest Dramat!!! DRAMAT!!!! Totalitaryzm pełną gębą!!!!

Re: Dlaczego?!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Dlaczego zjeby umysłowe typu Lola, Drapak. Lothar i im pododobni decydują jak mam żyż. Swoją drogą Drapak patrzy na rzyć 🤭 Krypto gej? W kopalni mył plecy kolegom to się napatrzył. 🏳️‍🌈

Re: Dlaczego?!

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Nigdy nie wiesz, dlaczego ktoś zaczyna być dla Ciebie niemiły. Przypomnę, że np. ktoś tu całkiem niedawno wyrzucał mnie z pociągu tylko dlatego, że grzecznie wyraziłam swoje zdanie.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Dlaczego?!

Przyłaszczka
Weszłam ostatnio z ciekawości na tamto zaprzyjaźnione forum, na wątek, który wydawał mi się nawet ciekawy, jak wyglądają forumowicze na zdjęciu, czy jakoś tak. No i było sympatycznie do czasu, aż zobaczyłam zdjęcie Szuwarka dodane przez Amigo. Przykro mi się zrobiło i tak się zastanawiam, dlaczego? A drugie pytanie,. które mi się nasunęło, dlaczego nikt nie zareagował. Tyle koleżanek, znajomych jeszcze z Magii i nikt, absolutnie nikt nie powiedział Amigo, że jest palantem.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Dlaczego?!

Sputnik
Zawsze reaguję jak dzieją się nieprawidłowości. Ta patologia ROZBITKÓW wymaga ignora. Ot co.

Re: Dlaczego?!

Przyłaszczka
Ale mówię o koleżankach Szuwarka, że nie zareagowały. Znają się z Nim o wiele dłużej niż Ty. On niejednokrotnie stawał w ich obronie.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Dlaczego?!

Sputnik
Really?! Nie chce mi się logować by prostować tępaków z Forum ROZBITKÓW 🏖️
12